mucuk-mucuk sy ;)

Saturday 21 July 2012

Kau bukan Aku.

Kadang-kadang terasa terlalu penat untuk melangkah meneruskan semua ini.
Semua yang aku sendiri tak rela.


Katalah apa yang kau nak kata, aku tak mampu nak halang. Walaupun aku lemas letih dengan semua ini. Kau tak akan faham keadaan aku. Hanya kerana kau bukan aku. Kau nak semua orang faham kau. Tapi kau tak mahu faham orang lain.

Pada dasarnya, hidup ini sangat indah untuk ditangisi. Aku impikan hidup yang sentiasa bahagia. Tapi aku tahu, ianya mustahil kerana aku terlalu mendengar kata orang, menjaga hati orang lain.

'pedulikan mereka'. Memang mudah untuk berkata. Kalau ianya semudah yang dikata, sudah tentu aku buat. aku buat sejak azali lagi.

Tolonglah jangan menyesakkan hidup aku lagi, kalau kau tak mampu nak jadi orang yang aku anggap sebagai kawan aku. Kau pergilah, jangan ganggu hidup aku lagi dengan fitnah kau. Kau bawalah jauh2 perasaan cemburu kau. Aku tak faham kenapa harus cemburu. Kau punya semua, ya semua! semua yang aku tak ada.


                                                       Love,   

2 comments:

  1. jangan pedulikan mereka TAPI persetankan mereka :)

    ReplyDelete
  2. persetankan bersamaan dengan perdajalkan tak? haha

    ReplyDelete